Lita på dina känslor, tankar och bilder du får till dig <3

Lita på dina känslor, tankar och återkommande bilder, även dina drömmar💖
För det finns alltid nånting där som har en betydelse som du behöver veta, ett tecken på att gå framåt eller något annat som du får till dig💖
 
Visst ibland är det svårt att veta om man bara dagdrämmer sig bort och fantiserar allting och tror att man får till sig nånting, så är det för mig, jag litar inte alltid på det jag känner eller får till mig, då det ibalnd bara känns som rent "flumm", fast jag tror att ibland är det inte så, skpetikern i mig säger till mig att lita på ditt sunda förnuft💖
 
Vilket är bra för allt är inte tecken eller så kallat "andligt" utan ibland är det bara sin egen fantasi och så får det lov och vara ibland med💖
 
För vi alla utvecklas hela tiden och känner av det vi får till oss och lär oss mer och mer och lyssna på oss själva, ja eller alla gör tyvärr inte det, för vissa tar det längre tid.. Men vi alla utvecklas olika, lär oss olika och tar till oss saker olika och så är det bara💖
 
Vi vill ofta att saker ska gå fort, men det är oftast inte så, utan saker och ting tar tid hur mycket eller lite vi än vill det💖
 
Tålamod och vänta har vart svårt för mig i perioder, då jag ofta vill att saker händer snabbt, särskilt vissa förändringar, men förändringar sker ofta i små steg och mer eller mindre alltid runt omkring oss💖
 
Jag tror att skulle saker gå för snabbt så skulle vi inte lära nånting utav det, utan bara fortsätta på samma sätt som tidigare och det funkar inte alltid, man behöver förändras och utvecklas för sin egen skull och se saker och ting med "andra ögon"..
 
Men inget är enkelt men inget är egentligen svårt heller det handlar mer om hur man hantera saker, sina känlor och tankar.. Och det är ofta det svåra, man behöver försöka att vara lugn och sansad och koppla bort rädslor o.s.v. Men samtidigt är det bra och vara lite nervös tror jag.. För man växer med tiden som människa💖För vi alla har olika steg och vägar och gå i livet💖
 
Det vikigast av allt är att lita på sig själv oavsett vad💕
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0