Inte långt kvar nu tills du kommer❤

Nej inte långt kvar nu tills du kommer nu lilla bebis❤
 
Det är både skrämmande och läskigt samtidigt och även spännande och man är så nyfiken på vem du är och hur du kommer utvecklas❤
Och vem du kommer bli och vara mest lik o.s.v.
 
Både jag och din pappa är nyfikna på vem som ligger där i min mage och växer och växer och snart är här när du är redo och komma ut till oss❤
 
Men vi vill gärna att du stannar tills du är beräknad och vi vill hinna med lite mer innan du kommer, men sånt kan man inte bestämma det bestämmer du när du vill komma till världen och möta oss och dina släktingar sinom tid❤
 
Du kommer och vara älskad och trygg och längtad av oss alla❤Det gäller även om du får ett syskon i framtiden❤
 
Just nu planerar man och förbereder man på olika sätt inför din ankomst och tänker på hur allt ska bli och vill besvara tusen frågor minst på hur man ska göra och hur allt blir o.s.v.
 
Men sånt kan man inte veta nu utan det är något man kommer se på vägen och testa sig fram på vad som funkar eller inte❤
 
Man är så rädd och göra fel men det kommer även bli rätt när man väl lär känna dig och förstår dig och dina behov❤
 
Huvudsaken är att du känner dig älskad och trygg med oss alla❤
 
Och tänk att jag och din pappa har skapat dig det är så overkligt och förstå och du ska veta att vi:
 
Älkskar dig Hilda Helga Wiking❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0