3 månader har gått sen du föddes Hilda

Sjukt att tre månader har gått sen du föddes lilla Hilda❣Man har börjat lära känna dig mer och mer saker börjar hända nu, du är mer med och mer medveten och skrattar o.s.v.
 
Du är en speciell liten person med dina egna miner och uttryck❣
 
Det finns mycket och upptäcka mig dig och se vilken person du blir, du är verkligen en blandning mellan mig och din pappa❣
 
Man kan inte göra så mycket med dig än men det kommer, allt är förändringar tid nu och mycket kommer hända framöver på många håll och kanter❣
 
Planeras och verkställa saker och få saker och hänga och igång och fullfölja saker och ting framöver och förverkliga det man vill❣
 
Man behöver kämpa än och lösa saker, jag och din pappa har det inte helt lätt nu. Vi vet inte än hur vi ska lösa allt, vi har planer och mål men vet inte än när det ska verkställas❣
 
Jag vet att jag själv behöver komma igång med mitt och klara av och våga saker igen och höra så att saker fungerar lättare❣
 
Mycket behöver hända för dig med nästa år och vet inte än hur allt blir, vi behöver flytta och jag behöver ta tag i mitt och det gäller även nu❣
 
Det man mår bra utav och ge till sig själv, jag ger mycket redan nu bara genom och vara mamma och allt det där, men jag behöver må bra också❣
 
Gäller bara och bestämma sig och fullfölja allt och vara hård och bestämd i allt nu och inte ge sig❣
 
Det gäller att ha mod och styrka nu och våga och vinn❣
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0