Snart är det dags och våga vara dig själv och annorlunda..

Snart är det inte långt kvar tills lilla bebisen föds❤Känns väldigt märkligt än och konstigt men skönt med❤
 
Bara vänta och förbereda sig nu❤Packa det sista och fixa det sista nu i veckan❤
 
Men det är mycket tankar och funderingar man har på framtiden ändå, hur allt blir framöver och hur mycket saker förändras o.s.v.
 
Jag tänker även på mig själv hur jag själv kommer göra sen och fortsätta med, för jag har accepterat att jag är annorlunda och kommer inte kunna göra som alla andra. Är mig själv och egen som person❤
 
Och jag har accepterat mig själv mer och mer att jag kommer och gör annorlunda val❤För jag är inte ute efter en karriär men samtidigt vill jag ändå komma igång med något när bebisen blir större och börjar på förskolan❤
 
Vill ändå göra nått som känns bra för mig och min familj, men framför allt det som känns givande för mig som ger nått tillbaka❤
 
Men samtidigt något enkelt men utmanade som man klarar av❤Nått som ändå inspirerar och allt sånt❤Plugga kanske eller något sådant, vill ändå kämpa för mig och min lilla familj❤
 
Huvudsaken för mig är att vara en bra mamma och ändå känna sig tillfreds, träningen och promenader kommer vara viktiga för mig framöver sen med bebis men allt kommer när det ska och orken finns där o.s.v.
 
Man vet inte helt heller hur man ska starta om än eller flytta, vet bara att vissa mål och utmaningar vill man ändå uppnå men på nått sätt känns det som att bli mamma kommer stärka mig och motivera mer och gör så att man vågar ta tag i det man har varit rädd för o.s.v. 
 
Det är iaf så det känns nu❤Men det viktigaste för mig är att vara vara mig och tycka om mig själv för den jag är oavsett vad jag gör eller inte❤Vill inte skapa eller vara en person jag inte är eller trivs med för att pleasa andra eller bli accepterad eller bli ifrågasatt men det kommer man bli ändå hur man än gör, följer man inte normen så, eller ja är den perfekta personen eller mamman så blir det så tyvärr.
 
Vissa människor har nån slags bild om hur personer borde vara, leva och ha för saker i sitt liv för att lyckas men jag tycker nog tvärtom. För ju mer du följer strömmen desto olyckligare blir du, för pengar och saker köper inte alltid lycka.  För ju mer du jagar efter nånting och tror att alltid just det som alla andra eller samhället försöker få dig och leva och göra, mår man inte alltid bra utav eller gör än lycklig. Visst alla är olika och man får leva precis som man vill❤
 
Det enda jag menar är man nog ibland bara behöver stanna upp och känna efter vad man egentligen mår bra utav och gör än lycklig på riktigt❤
 
Jag är inte alltid annorlunda att inte förstå att vissa saker kan man inte alltid välja eller alltid styra men man göra annorlunda val åtminstone❤
 
Oavsett vad så var bara du och lev som du vill och det som gör dig lycklig i själ och hjärta❤
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0