Länge sen nu..

 
Känner att jag behöver skriva av mig lite, det var länge sen jag skrev här.. Mycket har hänt men ändå inte, Hilda har hunnit blivit 2 år och utvecklas massor och jag har börjat på en medium utbildning. 
 
Det väcker massor i mig nu på gott och ont. Men det är nog det som är meningen att man ska utvecklas.. Jag kommer knappt ihåg allt som har hänt under den senaste tiden som jag skrev här sist. Är så mycket med Hilda och allt som händer runt omkring än hela tiden. Men ja det enda som är att Hilda har varit mycket sjuk och även jag, vabbat mycket och varit mycket jobb för Kjell..
 
Så det har varit mycket vardags problem som behövts lösas.. Vet egentligen vad man ska skriva här vet bara att jag är inne i en förändrings period i mig själv då saker ändras omkring än.. Lär mig en hel del nytt i början av min utbildning och tyvärr så växer ju även kraven upp igen men det är jag behöver jobba på och inte vara den duktiga Johanna hela tiden men försöker släppa på det så gott jag kan.. Börjar mer och mer försöka att inte göra allt men tyvärr så tar jag fortfarande in andras känslor för mycket än på gott och ont..
 
Men inget förändras på än gång allt är en process, det enda jag vet att man är mitt i allt och saker är på gång och svaren och lösningar kommer❤️Man behöver bara ha tålamod och härda ut allt ska man inte veta nu❤️
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0