Stark nog?

Ja är jag stark nog för detta? Det är i så fall något jag får bevisa för mig själv..
 
Har varit stark förr och skakat av mig det värsta och gått vidare. Vilket jag får göra igen ännu en gång. 
 
Men allt har väl en mening i slutändan. Vet ändå att jag är på rätt väg. Men tror nog ibland att jag är för stark och för medveten och stolt i mig själv. Att jag då inte alltid är mottaglig för andras hjälp. 
 
Men mycket för mig handlar om det är ärlighet och man verkligen menar det man säger med hjärtat. Man behöver bevisa så mycket för mig. Plus att det ska vara så mycket mer som berör.
 
Jag är inte mer än människa och självklart tar jag emot hjälp när det behövs.. Och är öppen för det när det är nödvändigt. Men jag tänker inte vara ett offer. En dag kommer jag och finna styrkan och inse att jag behöver ta tag i mitt liv. 
 
Och den dagen kommer att komma snart. Just nu laddar jag mina batterier och försöker göra saker annorlunda. Men vet att det kommer ta lite tid och bryta mönster och beteende. Men jag är på god väg..
 
Och detta har jag gjort själv och insett. Så jag är starkare än vad människor tror. Jag går bara min egna väg och gör det på mitt sätt. Den som söker hon finner❤
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0