Att gå sin egna väg igenom livet..

Är inte alltid lätt och man blir inte direkt rik på det och det är inte tanken heller. Jag har aldrig velat haft mycket pengar men jag vill göra mig förtjänt av det jag gör och ger💗Det är en annan sak och det har jag inte riktigt fått, särskilt när det gäller vanliga jobb..
 
Så jag har aldrig riktigt känt att det är värt det över det jag har gett och gjort. Har inte hittat något som passar mig eller är värt och kämpa för då lever jag hellre med mindre pengar o.s.v.
 
Andra behöver inte heller veta vad jag gör eller inte gör det är inte väsentligt, för det är mitt liv och mitt val. Folk får vara hur nyfikna de vill det struntar jag fullkomligt i. Jag är hellre egen och går min väg än att följa efter andras fotspår eller få andras medtyckande eller bekräftelse. För jag skiter fullkomligt i om andra tycker jag gör rätt eller fel..
 
Folk är så rädda och sticka ut och gå sin egna väg. Utan det är så många som lyssnar och gör som alla andra, jag har varit sån jag med.. Men jsg mådde inte bra utav det och kände att det inte var jag överhuvudtaget. Så många gånger som man har gjort eller sagt saker för att se andras reaktioner som pleasar dom, jag gjort de misstagen så många gånger och tyvärr gör än ibland men inte lika ofta längre. 
 
Kommer på mig själv oftare nu, för jag orkar inte med andras krav eller förväntningar på mig längre.. Utan jag håller så mycket för mig själv i stället💗berättar för ytterst få. Det är inte så många som bryr sig iaf..
 
Som sagt jag gör det jag vill och jag gör det som känns rätt för mig, jag kanske aldrig blir framgångsrik men det gör mig inget det viktigaste för mig är att göra det jag mår bra utav och trivs med💗
 
Vi får se vad framtiden visar och vilka val jag gör och vad som kommer till mig framöver helt enkelt💗tiden utvisar allt💗
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0