Är det rätt tid eller ej? Dags att bestämma sig..

Är det rätt tid eller ej? Det är frågan det, som snart behöver svar.. För det är dags och bestämma sig vad som är rätt eller inte..
 
Våga eller stanna kvar? Rätt tid eller inte? Kanske aldrig blir det om jag inte tar chansen nu..
 
Eller kan jag vänta eller göra det nu? Har sån beslut ångest som alltid, aldrig helt säker på nått. Rädd för och inte ha kontroll men samtidigt är det jag vill ha utmaningar och växa som människa, men det skrämmer än samtidigt..
 
Prestation ångest och rädsla för och göra fel har präglat mig hela livet och stoppa mig nånga gånger, trots att jag har klarat en del med kanske inte så snabbt och vissa mål har jag inte klarat än heller.. Kanske blir nån gång i framtiden eller så blir det inte så, det visar sig helt enkelt..
 
Vill bara inte ångra mig, men inget känns aldrig som rätt tid för mig, eller ska det vara så? Äsch jag vet inte.. Gäller och bestämma sig snart iaf..
 
Det blir nog bra till slut💚
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

grodanssjlarum.blogg.se

Det är en blogg om mina tankar och känslor, mina funderingar kring livet och min vardag.

RSS 2.0